dimecres, 4 de gener del 2012

METEOPUPURRI

A la vila del senyor, hi ha dies de tot, de sol, de pluja, de núvols, de vent, de neu ...... hi n'hi ha que ho fa tot alhora, el dia perfecte per meteoman !!!!

Avui donen una meteo "variant" ( que també és un módel de moto !!!), ja que nevarà, potser plourà, farà vent, la visibilitat.... vinga dolenta, mmmmhhhhh, que més podem posar, ah si !!! sol hi haurà clarianes, bé, UNA AMANIDA CATALANA !!!! així també encerto jo !!! ( i aixó que només tinc una pegatina de yoplait !!!)
Total, que l'estrategia es anar segurs a la muntanya ( i no és un slogan). Anirem al cim de Tuc deth Dossau, ja que hi acaba un dels remuntadors de Bàqueira, i per tant si hi ha cap problema ( de tots els que hem anomenat) hi podrem reaccionar amb "garanties".

Sortosament, passem de la nevada i "calabobos" (quién yo? no tú !!!), al sol solet vine'm a vuere, vine'm a veure...... però, hi ha quelcom que no funciona, l'esquí dret no para de saltar, sobretot en flanquejos .... m'ho miro, i....... detecto el problema, estic perdent cargols (parlo de l'esquí no de la meva pesona, però ja possats...) total que m'adono que la puntera de la meva fixació ha perdut 2 dels quatre cargols doncs cal ser "finet" ( qui pogués!!!).

Apurem i arribem a cim amb una ventada del quinze ( aquesta si que l'han encertada!!!) un vent que fa perillar el nostre cutis ...... i el remuntador !!! en tot cas, apreto com puc els cargols que em queden de la fixació, i avall, per pista..... cal ser "cuidadós", que hi farem, avui toca ser-ho.

Arribarem al cotxe esquiant, i això que no les teniem totes, per tant podem estar contents, per això i perqué arribarem d´hora a Arties, on carregarem energies mitjançant un bon "pinxo" de foie amb compota de poma, una hamburgesa de "buey de la vall", i una bona copa de vi........ que avui hem estat bons jans i hem estat "curosos"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada