dilluns, 1 d’abril del 2013

LA NOCHE ME CONFUNDE ....

L´home és l´unic animal que ensopega dues vegades amb la mateixa pedra ... i tres, i vinga i dale ...... La ultima vegada que vaig fer la Cursa de la Lluna a Núria ( ascensió al Puigmal al 2011) vaig jurar i perjurar que mai més !!! que això de corre és de cobards, i més si ho fas a la nit perqué no et vegin !!! però ..... aquest any es feia a Vallter, "comor?" vaig fer jo també, però .... pujar al bastiments de nit .... home amb aquest sucret enganyes a qualsevol "ruc", bé a tres en concret, al Toni, al Ricard i a un servidor.


Total, com teniem pendent una sortida d´iniciació d´esquí a l´EGAN vàrem aprofitar. Sortida pels puestus pel matí, i per la nit ..... pim, pam, hombres vienen ostias van !!! No obstant la cursa va quedar "deslluida" ja que a l´inici de la mateixa ja ens van comunicar que no pujariem al Bastiments ( i es que tot el dia havia estat entre núvols, vent, nevades i pluja) així doncs ...... dos voltes a la estació "a cara perro" i apa a sopar .....sort en tenim que jo per un sopar Maaaato !!! Però com diuen alguns, "lo importante es participar", i veient la sortida, de participar TOTS volien participar, i tant ......


Nota Important: algú pot arribar a pensar que si aquest any no s´ha pujat el bastiments .......... a qui li "amarga" un sucre?

1 comentari: