diumenge, 13 de maig del 2012

QUIEN MADRUGA ...... DESAYUNA ANTES !!!!

Arribem al parking del Roc Blanc a la 1:00 de la nit, hem parat a sopar al Xalet (Ponts), unes pizzes, anem xerrant al llarg de tot el viatge de moltes coses, bicis, ruta, ..... la vida !!!.  Avui farem nit "como dos tortolitos" per demà dissabte anar dels primers, ens esperen a casa.
Sembla que la ruta ens sortirà prou bé, es tracta de pujar al pic d´Envalira o al Roc negre d´Envalira per  "deixar-nos" caure per alguna de les seves canals nords, segons les condicions ja veurem ..... com sempre..., som d´aquesta pasta i desprès tornar a remuntar pic blanc o al coll blanc, per baixar per la central del pas. Tot i que ens aixequem d´hora ( eh Xic !!!), no sortim fins a les 8:00. La neu ja es humida i fonda, no ha fet fred ( 10ºC a 2200 !!!) i la neu que va caure la setmana passada, ja escasseja a les parts baixes. Sort que som els primers del dia !!!!
Pugem pel coll dels Isards, i pel pont de Fontnegra, per veure la  pala Sud dels dos pics que hem escollit, al Pic d´Envalira de 2827 mts hi podrem arribar amb els esquis, a més s´ha afegit un company d´Andorra que ens ha enganxat i que el conec d´altres estades al petit país. Abans d´arribar al cim, observem la canal que neix gairebé del cim del Pic d´Envalira .....bufff, bufff, bufff .... quina bona pinta !!! i a més no caldrà descalçar esquís des de el cim.

Fem cim a les 10:00, tenim tanta presa que només pensem en fixar esquís i "saltar" cap a la canal, la entrada ha de ser decidida, no hi caben dubtes, ja hi vaig jo !!!! sort que el Xic és bon Jan  i em cedeix el plaer, es clar ell tindrà filmació i fotos !!!!!  (el que fa portar càmera).
Abajo !!!! ooooohhhhhhhhhh !! gaudir es poc, a més la neu es "facilona", ens deixar "fluir", la canal avui és per a nosaltres, no hi ha dubte, la boca fa salivera !!!! l´hem encertada de ple !!! un cop a la base mires cap endarrera, i penses que segur que a partir d´aquest moment, sempre que hi siguem aprop, els nostres ulls li faran una breu visita, segur!!! Ara només queda remuntar al Coll Blanc i baixar fins a la furgo, ha estat un molt bon dia, ha estat un dia per fabricar records, bons records !!!!