diumenge, 6 de maig del 2012

TOT PER UNA BAIXADA

Punt de Sortida: Pàrking superior Estació Err Puigmal 1980 mts
Punt Màxim: Pic del´Estanyó 2539 mts
Desnivell: 559 mts
Dificultat: Fàcil
Orientació: N
No por mucho madrugar, amanece más pronto ...... o comences a foquejar abans !!!!! ( diria jo !!!) Desprès d'aixercarnos a Cap del Rec a les 7:15 per estar a la base del Puigmal a les 9:00, resulta que per la condició humana de perdre temps en una i mil coses hi arribem a les 10:00 !!!!! ....
Falta que baixi del cotxe en el punt X, a la hora H, perquè les "forces del mal" aprofitant que estic gaudint de la imatge nevada del Puigmal, articulin tota la estratègia i pla B per fer un canvi de plans " a la torera". Que si  l'hora, que si el porteig fins la neu, que si la meteo ...... no si hi estem d'acord en tot això, però .... que si desprès farem un crep, que si allò altre .... ahhhhhhh !!! el que no voleu es pujar el Puigmal ???? però no marxem sense tacar els esquís, por dios !!!
Sort tenim, que fa un mesos hi vaig estar al mateix lloc, i aquella vegada per la meteo, vàrem fer una remunt de pistes de la estació Err Puigmal, i que segurament avui és la opció "més factible" ( eh forces del mal, que ho he dit !!! eh ?????). Total que comencem a remuntar pistes i la veritat és que la cosa pinta molt bé ( veieu com si que tinc "criteri"?).

Avui però arribarem fins al cim del Duraneu  de 2539 mt ( jo es que si no acabo amb alguna cosa en forma de punxa no estic tranquil !!!!). Però el millor de la jornada no serà la pujada, el millor de la jornada serà la baixada que podrem fer amb una neu d`allò més juganera i agradable, sols, gaudint d´una baixada que amb totes les perspectives que teniem.......ja  podem firmar com a "èxit rotund" ( i ho he tornat a dir eh !!!!)  tot i que ...... el cim del Puigmal es veia molt bé des de el cim del Duraneu, oi Salvi ?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada