dimarts, 31 de desembre del 2013

AL MAL TEMPS.... BONA TRAÇA

Punt de Sortida: Bòrda de Servat- 1450 mts -
Desnivell: 1050 mts
Alçada Màxima: 2483 mts
Dificultat: ME S2
Característica: Superclàssic curt, orientació Nord


I com diuen, "lo prometido es deuda" !!!
Aquí ens teniu novament a la vall per tornar a donar guerra. Ens ho vàrem passar tan bé a la Puríssima que per aquests últims dies del 2013, hem pensat que el millor era tornar a gaudir de la neu Aranesa, de les seves valls, els seus cims i de la seva gent ....( això va per tu Eric).


 Però avui la meteo es "dubtosa" i per tant el que cal es agafar´ho amb filosofia, si plou em tapo, si neva em tapo, si fa fred em tapo .... total que em tapo i caigui el que caigui allà hi seré !!! Com el Xavi, l´Erici jo de filosofia en tenim força decidim anar a fer la Salana, la Salvi avui fa "festa" que no li barrufa la nostra filosofia, a ella li va més la filosofia de l´esmorzar, el pinxo i shoping day !!! ( contra gustos ....)


Doncs sortim amb lleuger plugim i l'optimisme s'apodera del grup un cop deixa de ploure i fins i tot surt el sol .... ai que encara ens aguantarà per fer cim en condicions ..... però a muntanya ja se sap ... mai l´encertes del tot, i en qüestió de mitja hora es torna a tapar però aquest cop per deixar clares les intencions ... comença a nevar tímidament.


Segons anem pujant ja li posem l´ull a algun dels tubs de descens que hi ha al torrent de la Coma de Montanèr, ja que la idea serà baixar des de els plans de la Salana cap avall ( avui respectarem el cim !!!),  ja que a aquesta alçada, la visibilitat, la nevada, es fan complicades de "filosofar" i ... "más vale pàjaro en mano que pàjaro estrellado"!!!!!


Per tant amb una neu fresca, fresca .. (total acaba de caure !!!) fem les delícies d´uns i de l´altre, ja que avui estic en minoria, per tant "chitón", però amb la satisfacció d´haver aprofitat d'allò més el matí, ja d´això es tracta oi? la filosofia ens ajuda a fer quelcom que segurament no haguéssim acabat de fer, ja que segurament per anar ara de pinxos no caldrà "filosofar" massa .... doncs això....... jo de remenat de bolets amb all i oli !!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada