diumenge, 27 de desembre del 2009

"ESPALDAS MOJADAS"

Nomès hi ha una explicació, i les nostres dones ho saben: ESTEM MALALTS !!!!
Ha plogut, fa fred, és St. Esteve, i hem anat a dormir tard. Són les 8:00 del matí, i avui el Juanma i el Txiqui, volen que treiem "el higadillo", vaja ...... ESTEM MALALTS.
Abans de sortir ho tenim força clar, avui ens mullem !!!
Avui el dia promet emocions fortes, ja que les pistes tindràn fang, i com que volem estar a casa "d´una peça", farem un ruta curta, però exigent. Primer anirem direcció al Turó de la Gronya - Puig Ventòs, tot passant per les Ribes Blaves i el Coll d´Oriol, on disfrutarem d´una panoràmica de Montserrat magnífica.
Però com diu la primera llei de la btt: No importa la direcció que agafi, sempre serà pujada i amb el vent en contra. Doncs efectivament, tot seguit agafem cap al pla del Fideuer, que es en "franca" pujada !!!!
En aquest punt, jo encara completaria més la primer llei : i si plou el primer que es mullarà serà el cul i l´esquena !!! Efectivament, comença a ploure minsament, i això fa que esquena i cul comencin a tenir una temperatura "agradable".

Però el millor encara ha d´arribar, com que no en teniem prou amb la pujada, amb la pluja, ... quan arriba el moment de la baixada, ens trobem amb la pista plena de fang , i algú del grup va cridant " semblo Rossi, ara sé que se sent !!!!! ( de lo creuada que porta la bici !!!!)", és a dir, "cuidadorrrrr" que me la pego !!!!!!

Avui finalitzarem la ruta a l´Ermita de St. Pere desprès d´una pujada "juganera" que ens fa treure la llengua, però que "s´ha deixat fer".

I com qui no vol la cosa hem fet 26 km, i ara toca "rockanrolear" en l´autorentat d´Olesa, ja que les bicis semblen un record d´allò que a primera hora del matí semblaven una "màquina de rodar". I com deia aquell: la neteja de la teva bici és directament proporcional a la quantitat de fang que trobaràs al llarg del camí !!