diumenge, 11 de desembre del 2011

THE OGRO'S DAY

L´esser humà, per defecte sempre es proposa metes, fites, proves que ha d´assolir i superar per fer un pas mes. Ja fa un temps, tenia una d´aquestes fites, un "monstre personal" que es resistia una i altre vegada i que em deia a cau d´orella ..... "encara no estàs preparat, no ets prou bo, no ets prou fort, ......."
Aquest monstre persona tenima noms i cognoms "EL OGRO" jo el presentava als meus amics..... al coll de Guirló, una succesió de rampes amb més o menys pendents, i a més o menys erosió, que feia que suposés un repte personal, tant físic com psicològic.
Ara feia dies qeu no hi passàvem
(bé, que li girava la cara quan estava aprop), lluitar contra les pors internes es complicat !!!! però avui ....tocava, tenim noves eines, energies renovades ... i no tenim presa, si cau ..... cau, i en cas contrari, continuarà sent EL OGRO.
Doncs cap allà anem, tindrem testimoni gràfic ( les gestes importants no es repeteixen cada dia!!!!) , un, dos, tres ........ tots els companys empenyen, el teu cap només té un pensament, NO POSAR PEU A TERRA !!! i pedala, pedala, pedala, ........ no hi ha més, superat al "paparazzi" encara no està tot guanyat, la pitjor rampa sí, però cal arribar fins a Coll de Guirló, serà dur i dolorós, però bé val la pena superar un monstre !!!!!
I un cop adalt ....... ja puc descansar, estic alliberat, ho he aconseguit ...... però ...... com l'animal domesticat, sento una tristor, el monstre ha estat guanyat, efectivament, però ha plantat sempre batalla, tant temps lluitant contra ell ........ m´ha fet més fort, més tècnic, ha aconseguit que volgués superar-me més i més ..... sense dubte m'ha donat un objectiu ...... espero que els que vinguin en el futur siguin tan nobles com ho ha estat aquest OGRO, segur que en trobaré allà on vagi .......
Però sense cap tipus de dubte, quan hi passi aprop sé que els meus ulls l'aniràn a buscar, i un lleu somriure es dibuixarà a la meva cara ......de complicitat i respecte, de saber-se capaç de superar els "ogros" personals .......

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada