dissabte, 13 d’agost del 2011

HORMIGAMAN

Avui divendres, hem quedat per anar a la placa de la Pluja, el Jordi per descobrir-la i jo per recordar ( hi havia esta fa molt, molt de temps, crec que encara tot era en blanc i negre) .
El fet és que la memòria és com és, i tot i pensar que ens liaríem de lo lindo, l'encertem ( encara sort penso).
Amb les nostres xancles "allroad" aconseguim arribar-hi ( feu-me recordar que per arribar aquí millor unes "bambitas").
Avui ens ho prendrem en calma, jo provo uns peus "tècnics", i segons vagin......, així doncs que millor que començar per LA PRIMERA, una via curta de 5b per escalfar. Jo he escalfat tan bé que tinc els peus gairebé adormits ( coll...... de peus tècnics !!!) vaig cridant tots els renecs que conec i d´altres que encara no coneixia.
El Jordi també escalfa, bé més que escalfar-se "s´exfolia" amb un garric a peu de via ...... i si no té poc, al arribar a terra un HORMIGÓN ( dícese de papa hormiga), la pren a mossegades ( sí, sí a mossegades !!!!) amb un dels seus dits !!!! je, je quin inici .......LA TARDE PROMETE !!!

Un cop maltractats pels "gats" un, i per la natura l´altre, ens passem a la via TOCHÍN, un 5c pròxim ( no temptessím a la sort!!!), un xic rara però que ens facilita poder assolir una reunió on hi conflueixen 2 6a i un 6b, que també provarem.

Així doncs provem la Scare Face ( 6a) en tope rope, i sembla que s'ens dona millor que els cinquens, ja que en gaudim més. A continuació provem Valientin Casanovas un 6b força explosiu al principi i que el Jordi treu amb els seus nous "poders d'home formiga" ( quina mala sort que no em mossegués a mi !!!). Així doncs, tarda de "treball" i "esbufegades", però interessant ja que ens ha "posat a puesto" i ja sabeu ........ a picados no ens guanya ni el Mourinho !!!!! i tornarem i tant que hi tornarem !!!! ..... corred hormigas !!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada