dilluns, 25 d’abril del 2011

1000 I UNA SORPRESES

Últim dia de Setmana Santa ( ja ???), i vet aquí que la meteo no varia, risc de pluges, i bla, bla, bla ( ja cansa eh ??). Doncs agafem trastos per si podem escalar, però el plan A és anar primer a caminar una estoneta, a St. Jeroni pel camí dels Francesos i desprès ja baixarem pel camí del Pont.

Recordem la pujada del passat divendres ( tornem a repetir Francesos !!!!, suposo que ens va agradar !!!) i al arribar al collet que et permet baixar al Torrent del migdia ( sí,sí, el que ens varem passar !!!) fem una foto panoràmica , ja que hi tenim feina per dies pròxims, cajoleta, montgrós i salamandra ( 350 mts de paret a enllaçar mitjançat escalades !!!!)



Tornem a equivocar-nos ( aquest cop voluntàriament !!!) per anar cap a Sant Jeroni, quan tot just comencen a caure les primeres gotes (vale ...de suor també ) però, poca cosa per a gent que conquereix núvols. En 1:30 ja hi som al cim de Montserrat, amb una ventada que ens fa volar (y yo con estos pelos !!! eh Sergi ???).



Per fer-ho circular, baixem pel camí del pont ( marques blanques), un camí prou juganer i divertit, i com sempre diem els que ens estimem "La Montse", aquesta muntanya sempre té racons i SORPRESES a oferir, PERÒ vet aquí que la bona encara restava per venir ......



Al arribar al cotxe, que si ens quedem a dinar a casa, que si unos pollos ...... que si una mona ...... i..... UNA CÀMERA DE FOTOS, AQUÀTICA, GPS, ALTIMETRE - BAROMETRE ...... si, es que jo .... però ....jo creia, però....... sniff, sniff, sniff, ooohhhhhh quin regal TAN ENORME que m´han fet la meva "princesa" i els meus amics ( Jordi, Àfrica, Ivan, Vero i Carlos) pel meu aniversari que encara ha d´arribar !!! SUS VOY A MATAR A TODOS !!!! .... ara no tinc excusa, HAURÉ DE FER MÉS FOTOS PEL BLOG!!!!!

2 comentaris:

  1. Ya ves... y tú que te creias que ibas a dejar el blog, eh???......jajjaaaaaajjjajaaa. Apa, ahora videos, fotos... y encima con gps, altimetro... ya sabes lo que eso significa... SEGUIMOS TENIENDO BLOG!!!.... OLE, OLE!!!

    FELICIDADES AMIC MEU!!!

    ResponElimina
  2. Eiiii, jefecito, per molts anys, que disfrutis molt la camara, que segur que ja ho fas, i visca el barça.

    ResponElimina