dilluns, 16 d’abril del 2012

EL SENGLAR VOLADOR

Avui diumenge i sense el comando radikal, emprenc la perillosa empresa de realitzar la XIII Marxa del Senglar de Mediona ( bé, voldria pensar que el número no té res a veure amb el que pasarà després!!) Així doncs, i amb algun conegut al pelotón que m´avisa de la "perillositat" del recorregut, emprenem la sortida amb tot els trastos que la tecnologia ens ofereix, gps, compta km, camara de fotos ...... llàstima que no tinguem un motoret  !!!!!!
Anem a bon ritme ( sort que vaig a rebufo d'un peloton) tot i que el ritme és segurament més alt del que jo voldria, en tot cas es succeixen el corriols per aquí i per allà, fins que en un d´ells i després de l'avís de la organització, surto volant com si m´haguessin posat una capa ( i reviso no portar el calçotets per fora del coulotte !!!!) ja que em foto una faba que doblega el manillar, i malmet la roda de devant ( ara sembla un bunyol al rodar !!), jo per sort no m´he fet res ( madrecita que me quede como esté !!!). Desprès d'alinear el manillar que també havia girat, tiro avall PERÒ..... , ondia on tinc el gps que portava a la bici ?, shit  ( que vol dir una merda ben grosa en anglés !!!). Torna enrera i comença a buscar el trasto (a peu no fos cas que torni a caure !!!). Deixo la bici massa avall i em toca corre més del que pensava. Arribo al corriol i com  "perry manson" busco les proves al vídeo que estava fent ..... després d´una mitja hora localitzo el gps ( quina sort la meva, el donava per perdut!!!!) ja amb la curça llençada "al retrete" només tinc un pensament  .......


acabar d´una peça és el meu objectiu d'avui, però com a mínim acabar ( encara que sembla que porto una cacharrocleta !!!). suposo que serè l´ultim del dia, però el primer de la categoria voladora ( vuelo raso se entiende!!!) per tant, em dono per satisfet. No m'he trencat res ( que ja es prou) i finalitzo la cursa, ja se sap que els senglars no en sabem de volar !!!! per si algu s'atreveix .......

Ver Marxa del Senglar Mediona 2012 en un mapa más grande

4 comentaris:

  1. OSCAR....OSCAR......OSCAR
    LAS VOLADAS DE 26 SON ESPECTACULARES (yo que las he visto) PERO COMO SON LAS DE 29?

    Ramon.

    ResponElimina
  2. Ostias Ramon, las de 26 són inesperadas, pero las de 29 ..... mi cabeza pensó, preparate que solos tienes una salida, UNA PATACADA !!! en toda regla. Piensa que la bici pego dos vueltas de campana, manillar doblado ( lado derecho), rueda que he tenido que cambiar, però ..... YO SIGO INTACTO !!! vamos otra capilla, no voy a ganar para cemento !!!!!

    ResponElimina
  3. Joder macho!!!... acabo de ver el video y ha sido penalti clarisimo.., vamos de libro, esa rama te ha hecho falta.. y encima dentro del área...hasta Mouriño lo ha reconocido!!!!!

    Oscar, Oscar.... creo que deberias pararte dos minutos a reflexionar sobre lo que ha pasado... y sacar alguna conclusión!!

    De momento, que sepas que a partir de ahora irás siempre detrás de mí y a mi ritmo...jejjejeeeee.... caerte seguro que no te caes, eso sí, llevate algo para no aburrirte!!!!

    Lo importante es que estés bien, amic meu!!!

    ResponElimina
  4. Efectivamente ya he reflexionado ........ primero el GPS cuando venga bajadas en la mochila y la camara se la doy al compañero de delante y que grabe la ostia, así almenos lo veremos mejor !!!!! Corre, corre que te pillo !!!

    ResponElimina