dimarts, 3 de febrer del 2009

ESQUIADA ALPINA EGAN 08-09

Hola a tots,
el passat cap de setmana, 12 "aventurers" es van endinssar en el medi blanc mitjançant la sortida d´esquí alpí que cada any organitza l´EGAN. Aquest any es va realitzar una feina "intensa" en el fora pistes, ja que el dissabte a Ordino no va haver-hi persona en el grup que no hi fes la seva baixada corresponent.
El diumenge ja a Pal, es va treballar la tècnica a pistes, i tot el grup va demostrar una gran "paciència" amb el monitor, je, je !!!

Aquí podem veure alguna de les canals que es van baixar durant l´esquiada del dissabte a Ordino i que varen ser adrenalíniques



No sempre les aproximacions a les zones de descens es poden fer amb esquís, es per això que aqui veiem com J.C. porta els esquís "en mano" i abandona les comoditats de l´estació.

2 comentaris:

  1. Hola a todos/as!!!

    La verdad es que si que nos ha cundido el finde, eh?? ...no habia esquiado tanto y TAN BIEN en todo mi vida!!!

    TEngo que reconocer que quizás me habia hecho un poco el xulito, pero bueno, creo que he pagado con creces, verdad Toni???

    Espero que para la próxima esquiada mi nivel sea mejor y pueda "tapar" algunas bocas en las pistas o fuera de ellas....

    Un abrazo para todos/as

    Iván

    ResponElimina
  2. Compañero Ivan,
    no te preocupes que por todos es conocido tu afan de superacion i sobremotiviacion ( por algo eres maño) que te caracterizan.
    NO DUDO PUES, que estaras en estos momentos haciendo tablas de gimnasia, i trabajano tu PIE ( Posicion Intermedia de Equilibrio) para mejorar de cara a la proxima salida de esqui.
    Hay que decir en tu favor, que no te han faltado ganas i aunque fuera de espaldas has bajado todo lo que tenias delante , je, je !!!!
    Pues eso, ahora a por el nordico !!!!

    ResponElimina