dijous, 13 d’agost del 2009

MARXEM A FER LES AMÈRIQUES !!!

Avui la Salvi i l´Òscar marxem a fer les Amèriques:

El nostre trajecte ens portarà a la Cordillera Blanca ( quebrada ishinca, urus, tocllaraju, ..), des de Lima agafarem un bus que ens portarà fins a Huaraz, i aquí desprès dels preparatius, establirem el nostre CB a la quebrada Ishinca.

Aproximadament fins el dia 22 estarem a la muntanya,si el temps ens acompanya, i el 23 estarem ja a Huaraz.
Des de Huaraz ja nomès ens quedarà visitar machu pichu i titicaca, per tant ja us passarem les fotos d´aquestes experìencies !!!
Per cert, PODEU DEIXAR COMENTARIS !!!!!
A tots aquells dels que no ens hem pogut acomiadar, fins al 4 de setembre !!!!

3 comentaris:

  1. Hola compañeros de aventuras¡¡¡¡ Que os lo paseis muy, muy bien, que hagais muchas fotos...bueno, eso no hace falta que te lo diga verdad Oscar??? y sobre todo, que cuando volvais me lo expliques todo, todo, todo,...bueno todo lo que se pueda...jajajajaja

    Un super peto y una super abraçada...jijijiji

    Iván

    ResponElimina
  2. Ei companys,
    ja veieu, L´IVAN ha estat el primer, i com passava l´any passat al cho-oyu, quan veus un comentari un somriure es dibuixa a la nostra cara, per tant ja ho sabeu FEU-NOS SOMRIURE MOLT !!!!
    SUPERABRAÇADES PER A TOTS !!

    ResponElimina
  3. ...bueno, no os preocupeis, que ya me encargare yo de que os duela hasta la barriga de tanto reir...."el auditor fritanga" se pone manos a la obra..jajajaja!!!

    Lo que pasa es que les tendre que recordar a la gente que teneis un blogg, que ya sabes Oscar que seguro que alguno pregunta "..pero cómo se llama el blog?"...si es que mira que es de ser malas personas!!!!

    Por cierto, espero que colgueis alguna foto, no??...

    Apa, un besiko para ti Salvi y un abraciko para ti Oscar (..joder, ya me se me ha pegado el acento mañooooo!!!)

    ResponElimina