dissabte, 23 de juliol del 2011

" TE DEBO UNA"

Avui dissabte fem una escalada "express", d´aquelles que tenen horari "fixat" ( tot i que sabem que això no es fàcil !!!!) En tot cas utilitzarem els mitjans que l´homosapiens ha introdiït a la natura per arribar a peu de la gorra frígia el més ràpid possible.

Inicialment la via que voliem realitzar JP i jo era la Badalona, però tot xerrant de camí a "la roca" ens decidim per la del Carles ( ressenya extreta d'escalatroncs) per allò "d'innovar" a l'últim moment ( típic en les nostres persones).

La via és molt clara, ja que les seves xapes són de color verd, i per tant l'escalada es produeix de forma "fluïda" i gratificant, passant entre "camps de patates" la roca et va oferint "presa" en cada instant ( la ressenya d´escalatroncs fa honor a la via), per tant tot i que hi ha una cordada que entra darrera nostra, no tenim cap problema per gaudir de la mateixa.

El pas més compromés es troba a la L3, un muret de V amb molt bon canto, però que si no et coloques molt bé ( no parlem de drogues) et fa fer "la moto", però si mirem bé peus, podem chapar de forma segura i "alliberadora". Així doncs, desprès de ser valents, només ens toca arribar a la creu de la gorra, on ens espera l´entrepà merescut amb bona companyia.

Feia molt temps que buscava realitzar una via per aquesta part de la gorra, i ves per on quan la faig, la persona que em permet realitzarla em diu que em deu una, per fer realitat que siguem a la creu de la gorra, plegats tots dos ...... vols dir que no va al revès això ? que sóc jo qui us deu no una !!!, sinó moltes !!! jo us dec una a tots aquells que m'acompanyeu amb la meva ( vostra) malaltia. Molts agraïments ( moltes vegades no mostrats) que em permeten fer "llibertat" pels puestos, fer "superació ", fer "felicitat" amb l'únic preu de l´amistat i del gaudiment conjunt ( i és gratiissssss !!!!!) Per tant, us dic a tots els que en un moment o altre em compartit amb mi moments ja "inolvidables" US DEC UNA !!!!! ( com deia, guardiola nostre senyor !!!!) gràcies per compartir amb mi, allò que ningú altre tornarà a viure mai més, ja que els moments s´esvaixen i no hi podem fer res ..... per això són màgics i inolvidables, per això US DEC UNA !!!

I com algú var dir una vegada: No és valent qui no té por, sinó el que té voluntat de vèncer-la !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada