dilluns, 26 d’octubre del 2009

THERMAL CANYONING by mama´s

Mai un barranc havia despertat tanta expectació, si li afegim que té una aproximació curta, un retorn inmediat, que és senzill I QUE ÉS TERMAL !!! la suma d´aquests factors ens dona com a resultat = BARRANC DE MAMA´S + GENT NOVELLA !!!!

Com que la gestió era complicada ( per la logística de "esos locos bajitos") necessitàvem un parc automobilístic prou ampli, vet aquí la prova.


Amb alegria, i devant de la seva descendència, les "mama´s" ( atenció a les infiltrades !!) mostren tot el seu potencial "barranquero". Per cert el pròxim dia cantem : Miren al pajarito !!! que menudo descontrol !!!!


I vet aquí que aquestes dones baixen amb alegria i xerinola, ( m´agradaria veure els pares si están tant contents !!!! eiiiiiiiiiii, això si que és un matí de risc eh companys !!!)

En el tobogan que hi ha abans del dos últims ràpels les families s´uneixen, ja que el barranc permet poder resseguirlo, i així tothom pot gaudir del barranc.


SSHH, Silenci, el grup com a bones femines paren atenció a les explicacions "del boss", mireu que nomès els homes estàn despistats ( si és que no aprenem !!).


I arrivem al plat fort, ràpel de 40 que ens deixa a sota de la carretera d´accès al balneari, la primera part molt divertida ja que podem fer un "ràpel tobogan" en el qual l´aigua calenta ens esquitxa produint una sensació, "diferent" al que estem acostumants ........ per cert, encara escolto la cantarella, oscar, oscar, oscar, oscar ..... "esos locos bajitos" si que saben d´animar !!!!

Per cert, per si algú encara no ho sap aquest sóc jo ( gràcies Meri i Xavi).

5 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. ¡¡¡Hola!!!

    Bueno, es un gustazo que nos dejéis acompañaros a las saliditas montañeras, y poder salir a la montaña tan bien acompañado. Y es que, como en episodios anteriores, nos lo hemos pasado genial, y hemos disfrutado mucho de actividad y compañía. Gracias a todos!!
    Así que deseando de que llegue el próximo encuentro familiar de EGAN!

    Desde Zaragoza, el frente simpatizante..!!!

    ResponElimina
  3. Esos maños, esos maños, eh, eh !!! Dentro de poco ya veo que tenemos que abrir sede en Zaragoza !!!
    Ya sabeis, que aunque parezca que estamos lejos unos de los otros, los Pirineos nos unen !!, y seguro que tenemos más salidas que compartir, pues eso .... que las cabras salgan al monte !! Un abrazo a esos maños amigos !!

    ResponElimina
  4. ...jejjejejee!!!...las cabras y los cabron..., ehh!!!! qué se pare el mundooo!!!!! Está claro que Dios los cria y nosotros nos juntamos. Esto a partir de ahora va a ser un no parar...que el cuñadín está que se sale el tio...verás si al final no se apunta al McKinley.....

    Un abrazo pa tos!!!

    ResponElimina